Welcome in 2024!

 

2023 werd goed afgesloten.
Net geen 10.000 km. gefietst. (9.431 om precies te zijn).
Heel wat zondagwandelingen met de paarden gedaan en ook enkele paardentornooien gereden.
Enkele schilderijen gemaakt. 

Samen met Sonja heel wat andere activiteiten gedaan. (Veelal lekker gaan eten, theaterbezoeken, voorstellingen, ...) En uiteraard een paar keer op reis geweest. (Oa. een fietsvakantie in Annecy en een rondreis met de auto doorheen Duitsland, Italië en Frankrijk.)

Alleen op gebied van toneel blijft het een beetje stil. Misschien moet ik hier de draad eens opnieuw oppikken. Ik schreef net voor Corona een Musical. Die zouden we in 2020 opvoeren. Maar in maart 2020 viel alles stil ... Misschien moet dit stuk eens terug vanonder het digitaal stof halen en eens opnieuw lezen en hier of daar wat aanpassen.

Wat brengt 2024?
Een nieuw jaar, dat betekent: nieuwe voornemens, doelen, uitdagingen, activiteiten, ...
Alleen begint januari'24 al een beetje somber ... Heel veel regen. Als ons waterpeil nu niet voldoende aangevuld is, dan weet ik het niet meer ...
Maar dat houdt ons niet tegen om er opnieuw in te vliegen.

13 januari'24 was het de plezantste en gemakkelijkste quiz van het jaar. Georganiseerd door KWB Schoonderbuken. En waarvan ik (en dat mag ik gerust zeggen) de bezieler en trekker ben. We spelen elk jaar voor een goed doel. Dit jaar gaat de volledige opbrengst naar de Bremberg in Molenstede/Diest.






Op gebied van fietsen heb ik ook al heel wat plannen gemaakt. Enkele bekende cols in de Zwitserse Alpen staan dit jaar weer op mijn programma. Oa. de Furkapas, Nufenenpas en Gotthardpas.
En ... misschien nog gaan fietsen voor een goed doel (ClimbingForLife) in de Vogezen. 😉
Een ambitieus fietsplan. Maar daar is niks mis mee. Dit jaar ook terug samen met Sonja wat meer kilometers gaan fietsen.

Hopelijk is de winter snel voorbij zodat ik me opnieuw kan voorbereiden op het nieuwe seizoen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Paardrijden kan ook best zwaar zijn.

Lang leve de vakantie!

Oktober is de laatste maand van het wielerseizoen