Maartse buien en aprilse grillen

Ondertussen zijn we al 4 maanden ver in 2023 en het weer heeft nog niet veel goeds gebracht. Om buiten te sporten (wat dan ook, fietsen, paardrijden, wandelen, ...) is het telkens de weer-app checken om te zien wanneer het droog is. 
Toegegeven, we komen uit de winterperiode en het is nog maar het begin van de lente maar het mag nu toch stilaan beter weer beginnen worden.

Uiteraard zijn er ook bezigheden waarvoor je niet buiten hoeft te komen. Tekenen en/of schilderen of een serie volgen op TV, Podcasts beluisteren of een boek lezen.

Recentelijk heb ik mij een nieuw boek aangeschaft. Ik vond op de website van 
Grinta een interessant boek terug. 'Mythische cols 🚵‍♂️ hors catégorie'. Dit boek bevat 50 cols die in geuren en kleuren worden uitgelegd en worden weergegeven met prachtige foto's. 'Echt spek voor mijnen bek' 😀 Ik hou van de bergen en vooral het fietsen in de bergen. Sinds 2009 is dit een jaarlijkse terugkerende activiteit. In de Ardennen, de Alpen, de Vogezen, de Pyreneeën, de Dolomieten. Dit jaar staat er een (fiets)reis gepland naar het meer van Annecy. Ongeveer een 800 kilometer vanuit Scherpenheuvel. Annecy ligt aan het begin van de Alpen in het departement Haute-Savoie. Daar ga ik enkele (minder bekende) colletjes beklimmen. Cols die niet terug te vinden zijn in dit boek.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Paardrijden kan ook best zwaar zijn.

Lang leve de vakantie!

De langste rit van 2023