Climbing For Life Alta Badia - Dolomiti 2022 Nog even nagenieten

Ondertussen zijn we een maand verder en staan er weer een aantal lokale ritten op de teller. De Eddy Haesen Classic (fietsen voor een goed doel), een ritje naar de brouwerij in Wilderen, ...

Tussendoor mijn foto's gesorteerd, filmpjes gemaakt van het avontuur in de Dolomieten. En vervolgens ook mijn website up-to-date gebracht.


Ik heb een leuke (al of niet betalende) app Relive op mijn tablet en smartphone staan die gekoppeld is aan mijn Garmin Connect. Zo kunnen mijn gereden ritten geografisch weergegeven worden. 

De 2 ritten in de Dolomieten wil ik toch wel delen aangezien ze wonderbaarlijk mooi zijn.

Geniet gerust mee van de mooie omgeving:

De Sella Ronda


Giro Giau



Reacties

Populaire posts van deze blog

Paardrijden kan ook best zwaar zijn.

Lang leve de vakantie!

De langste rit van 2023